Subject: Vasalemma kergliiklustee valgustuse tehnilised tingimused
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 13:29:34 +0300

Tere!

Koostame Lääne-Harju Vallavalitsuse tellimusel Vasalemma kergiiklustee
valgustuse ehitusprojekti Metsa tn ja Betooni tee vahelises lõigus
vastavalt manuses olevale skeemile. Kergliiklustee on olemasolev.

Valgustus koosneb kahest erinevast lõigust.

*	Osa 1 on lõigud, kus kergliiklustee on sõiduteest eraldatud laia
haljasribaga ja valgustus on kavandatud ainult kergliiklustee
valgustamiseks madalate 6m mastidega.
*	Osa 2 on lõik, kus kergliiklustee on sõiduteele lähedal ning
eraldi valgustusmastide paigaldamine ainult kergliiklustee valgustamiseks
ei ole reaalne. Osa 2 ulatuses sooviksime võimaluse korral kasutada ära
olemasolevaid Elektrilevi õhuliini puitmaste (5tk Haapsalu mnt 7a kinnistu
sissesõidu ja Veskiküla tee vahel) ning paigaldada valgustid olemasolevate
puitmastide otsa. Vastavasisuline taotlus on ka Elektrilevile esitatud.

Palun väljastada nende lõikude kohta tehnilised tingimused valgustuse
projekteerimiseks riigimaantee kaitsevööndis, et saaksime nendega projekti
koostamisel arvestada. Küsimuste või täpsema info saamiseks võtta palun
ühendust.

Lugupidamisega

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036